August 09, 2016

The Anatomy Lessons

8 comments:

  1. Zachwyca mnie Twoja pomysłowość

    ReplyDelete
  2. jak okładka płyty
    świetnie Lauro

    ReplyDelete
  3. I love your so much Laura, your soul, your beautiful soul...

    ReplyDelete
  4. Lauro, jesteś prawdziwą Artystką obecnych czasów do których zupełnie nie pasujesz.

    ReplyDelete
  5. Kiedyś tu bywałam i się bardzo pogubiłam.
    Szukałam samej siebie.
    Jasnowłosa witaj

    Tyle czasu przelało się przez palce.
    Pogubiłam się.
    Teraz jest inaczej...
    Wsłuchuje się w fale, kocham.
    Miło tu powrócić.
    Zaczytuję się.
    Oglądam.
    Milczę.
    Twoje słowa są jak cukier do kawy.
    Tęskniłam.

    moje-eldorado

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kochana, jesteś, jesteś! To już tyle lat, ale pamięć została. I tak się cieszę, że napisałaś.
      Napisz do mnie tutaj, dobrze? laura.makabresku@gmail.com
      Opowiedz mi, co u Ciebie teraz. Przychodzisz wraz z jesienią.

      Delete